پاسخ به پرسش های متداول
- برای پیگیری مرسولههای پستی، میتوانید از کد پیگیری استفاده کنید. پس از تحویل سفارشهای شما به اداره پست، کد مرسوله برای شما پیامک و ایمیل خواهد شد. کد پیگیری مرسوله پستی یک کد عددی چندرقمی است که با کمک آن میتوانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری کنید.
- تمامی مرسولههای پستی و تیپاکس بیمه شده و بهصورت پلمبشده در اختیار این دو شرکت قرار میگیرند. به همین دلیل، هنگام دریافت سفارش، در صورت مخدوش بودن پلمب بسته از دریافت آن خودداری کنید. در این صورت با ما تماس بگیرید تا در کنار شما، موضوع را پیگیری کنیم. همچنین در صورت مفقود شدن سفارش شما و تایید آن توسط شرکت پست و تیپاکس، کالای جدید برای شما ارسال خواهد شد. در صورت موجود نبودن کالا، وجه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.
- برای اینکه عملیات ارسال مرسولهها سریع و دقیقتر انجام شود، حتما هنگام سفارش کدپستی خود را در فرم مربوطه درج کنید.